دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ جدید و ریمکیس جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ جدید و ریمکیس جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان دانلود ریمیکس جدید از سایت رادیو جوان
متن آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تو فقط باش تمومش با من مازیار فلاحی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی تو فقط باش به همراه متن آهنگ

Download New Music Mazyar FallahiTo Faghat Bash

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام تو فقط باش با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ تو فقط باش تمومش با من مازیار فلاحی

دانلود آهنگ تو فقط باش تمومش با من مازیار فلاحی

تو فقط باش تموم کمو کسرش با من

با تموم دوریا طاقتو صبرش با من

تو فقط تب کن از این عشق بلاتکیلفم

مردنو سوختنو باقی زجرش با من

تو دلت قدم زدم تو روز بارونی بخام

روزای بهاریو بارونو ابرش با من

پیرهن خاطره هاتو زیر بارون تن کن

خوندن ترانه و پاییز عطرش با من

تو فقط باش تو فقط باش تمومش با من …

متن آهنگ تو فقط باش مازیار فلاحی

عاشقونه هامونو مثل یه قصه بنویس خوندنش با دل و جون سطر به سطرش با من
تو فقط دلت بخواد یه روزی مال هم بشیم التماسش به خدا حاجت و نذرش با من
روی زخمای دلم کاشکی تو مرهم باشی آرزون اینه همیشه تو کنارم باشی
آرزوم اینه فقط مال تو باشم ای کاش تو فقط باش فقط باش فقط با من باش
تو فقط باش فقط باش فقط باش

منبع : جوان رادیو

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • رادیو جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام جوان رادیو کلیک کنید