دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ جدید و ریمکیس جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان

آهنگ جدید و ریمکیس جدید

دانلود آهنگ جدید رادیو جوان دانلود ریمیکس جدید از سایت رادیو جوان
متن آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ 100 سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه بهنام بانی

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم
چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بنام صد سال با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ بهنام بانی 100 سال

دانلود 100 سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه بهنام بانی

متن آهنگ ۱۰۰ سال بهنام بانی

بد شدی با من رفتی که چی شه تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت
فکر نمیکردم حست عادی شه بشه بارون چشام هوای دل ابری شه
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم
چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم
آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم
۱۰۰ سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم
چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم
آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم


منبع : جوان رادیو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام جوان رادیو کلیک کنید